Lollipopcool

Alla inlägg under augusti 2012

Av Louvisa - 24 augusti 2012 10:38

Hejsan svejsan! Om jag ska säga någonting om fredag är fredag en mys dag där man ska ta det lungt! För fredagen är dagen där skolan slutar!!!! Jag tycker att man bara ska vara hemma med sin familj!

 

 Fredag är också en dag då man äter snacks och god mat som tacos och pizza!

 

Åhh vad jag älskar fredag!!!!  

Men den bästa dagen i hela världen är LÖRDAG!!!!!! Har inte så mycket att skriva om nu hejdå Lollipop....

Av Louvisa - 23 augusti 2012 13:55

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!   Fritids är över!!! Jippiyey! Äntligen fri från fritids! Fritids är dööööötrist tycker jag! Men här på min blogg ska alla vara glada! Och så här såg jag ut idag!

 

Iallafall imorgon ska jag åka till mitt sommartorp! Men självklart kommer jag att  blogga som förra gången!!! Har inte så mycket att säga nu! Utan Hejdå på er! Lollipop...

Av Louvisa - 22 augusti 2012 13:57

Tänka sig är ni redan här och jag har redan varit på fritids i en vecka nu!!! Iallafall jag såg ut så här idag!

 

Har inget mer att säga än kom ihåg dagens bild!

Hejdå Lollipop...

Av Louvisa - 21 augusti 2012 13:17

Hejsan svejsan! Idag så var jag på fritids igen.....  ...... Super trist!!!! Iallafall jag är hemma nu och jag skriver Fritids dag 7!!!! Min lillasyster Emely är med mig här och även med på den här bilden hon är till vänster och jag till Höger!!!

 

 Nu har jag också utrustat mig för skolan vi var på Akademibokshandeln och köpte penna suddi och sånt!

 

Har inget mer att säga men kom ihåg Dagens bild!

Hejdå Lollipop...

Av Louvisa - 20 augusti 2012 13:50

Fritids dag 6: Hejsan svejsan! Jag tog en liten paus igår med bloggandet! Nu så är  helgen slut och jag måste gå på fritids! Iallafall så här såg jag ut idag!

 

Idag blev Emely helt konstig! Hon blev jätte varm och fick ont i huvudet! Så jag ringde min mamma och vi fick gå hem före maten! Idag ska jag och Emely gå och utrusta oss för skolan. Vi ska köpa pennor suddigumm block och mappar! Det kommer bli jätteroligt! Har inget mer än att säga än skriv på en fråga eller kommentar ett bild förslag på någonting till dagens bild! Hejdå Lolipop...

Av Louvisa - 18 augusti 2012 07:56

Äntligen lite sovmorgon hemma hos mig! Efter det här inlägget kommer jag gå upp och sova igen!!! Jag har varit inne på youtube litegrann och jag har hittat en video med Ariana Grande. I videon så visar hon sitt hus och i början så är hennes bror Frankie Grande också med så kolla här!


Visst är hon bra på att sjunga. Ja jag har inget mer att säga än kom ihåg skriv på en fråga eller kommentar vilken bild jag ska ha på dagens bild!!! Hejdå Lollipop...

Av Louvisa - 17 augusti 2012 13:17

Fritids dag 5: Hej hej! Idag är Astrido hemma hos mig igen! Det glädjer er att ni ska få se hur vi såg ut idag!

 

Ja jag har inget mer att säga än att skriv in ett bild förslag på en fråga eller en kommentar till Dagens bild den 28 Augusti! Hejdå Lollipop...

Av Louvisa - 16 augusti 2012 13:04

Fritids dag 4: Hejsan svejsan! Just nu är Astrido här! (Astridolini.bloggplatsen.se) Jag ska börja nu hur dagen var! Jo jag vaknade av att lampan tändes. Det var min mamma! Jag blev som vanligt skitarg!!! Jag gick och tog på mig kläder så här såg jag ut + special Också hur Astrido  klädde sig idag! Astrid är till höger jag är till vänster!


Sen var det aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastrist på fritids. Men sen kom Astrido hem till maj ( Mig om ni inte förstod vad maj är) Bye Lollipop.......

Presentation


Hej hej! Jag är en tjej på 11 höstar som bor på en trång gata där grannarna slåss om parkering. Jag älskar att blogga. Samt gillar jag inte smulor i sängen och torra handukar. Jag är en riktig godisgris med eleganta simtag. Älskar skolan och er. Ses...

Följ bloggen!

 

Klocka

Fråga mig

66 besvarade frågor

Lolli

Omröstning

Tycker ni jag ska byta till fames?
  Ja det skulle vara kul!
 Kanske!
 Bryr mig inte!
 Nej det tycker jag inte!

Nedräkning!

Nedräkning till min syrra!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vädret

klart.se

Min autograf

Här är en bild på min autograf!

 

Ariana Grande!

Google translate

Gästboken!

Solnedgång

 

Muspekare

Purple Lollipop

Keep calm and love Ariana!

 

Scroll to top

Ari!

 


Ovido - Quiz & Flashcards