Lollipopcool

Alla inlägg under november 2012

Av Louvisa - 30 november 2012 16:25

Hej hej! Idag kommer min mamma hem från Kalmar! Så jag min pappa och Emely ska gå och hämta henne kl: 20:00, efter det ska vi gå och käka. Så vi kanske kommer hem kl: 21:00!! Men det var inte det jag skulle berätta utan imorgon ska jag ha kalas. Det ska vara en maskerad, och jag ska vara utklädd till en koreansk flicka! Ungefär så här ska jag se ut:

 

Snyggt va? Nu har jag inget mer att berätta! Så Bye Lollipop...

Av Louvisa - 28 november 2012 17:31

Hej hej bloggen! Jo idag på träslöjden gjorde Astrido (Astridolini.bloggplatsen.se) ett litet smycke, kan man säga! Den hade först ingen tråd så att man kunde hänga den någonstans, men sedan tag på garn och satte en tråd! Och vips, det blev ett halsband! Och halsbandet ser ut så här:

 

Det ska typ föreställa en mustasch för jag och Astrido älskar mustacsher!

Aja...nu har jag inte så mycket att skriva om så Bye Lollipop... 

 

Av Louvisa - 28 november 2012 05:45

Hej hej! Jag fattar inte att jag är vaken nu klockan är faktist kvart i 6 på morgonen! Men aja...

Det har kommit en film på bio som heter de fem legenderna! Jag vill så gärna se den filmen!!! Och filmen ser ut så här:

 

Det handlar om tandfen, sandmannen, påskharen, jultomten och en pojke som heter Jack frost! Här får ni de på filmens trailer:

Bra trailer va! Men nu ska jag sluta det här inlägget! Så Bye Lollipop... 

Av Louvisa - 27 november 2012 16:28

Hej hej! Det här inlägget blir nog inte så långt för det har inte hänt något som jag vill berätta om! Och därför är det så bra att det finns något som heter Dagens bild, för dagens bild kan man göra när som helst! Och bara för att göra detta inlägget lite mera spännande så har vi både dagens bild och dagens video! Och som en liten förkortning så kan man säga: Dagens bild och video!!! Så nu tycker jag iallafall att jag drar igång dagens bild nu, så här kommer dagens bild:

   

Och nu kanske ni undrar varför jag tog en bild på spagetti med köttfärssås! Jo det är för att jag tror jag kommer äta det idag! (kanske, jag tror)Men iallafall, här kommer dagens video:

Japp så gör man spagetti...typ...hehe! Och nu har vi det sista kvar, och det är till My (Mellemy.bloggplatsen.se)och här kommer det:

Till My:

 

Japp,det här var det inlägget! Bye Lollipop...

 

Av Louvisa - 26 november 2012 15:53

Hej hej! Precis nu har jag fått reda på en sak med min header! Jo det står högst upp lolipopcool, men det ska egentligen stå lollipopcool! Alltså 2 L! Men aja...nu ska jag visa söta bilder på Ariana (min idol)och här kommer de:


OMG! Jag har aldrig sett henne i lugg, men gud vad söt hon är!

 

Denna bilden är hon söt med sin lilla blomma!

 

Och den här bilden är den sista och här kommer en bild på henne med en stor rosa rosett!

 

Det var det här inlägget Bye Lollipop...

 

 




Av Louvisa - 25 november 2012 12:32

Hej hej! Jag var inne på youtube lite och jag hittade  låt som Ariana sjöng tillsammans med en tjej som heter Elizabeth gillies och hon ser ut så här:

 

Och tillsammans sjunger de en jullåt! Och här kommer den:

 Visst är den bra? Det var allt jag hade att säga! Hejdå Lollipop...

Här kommer en bild på de tillsammans:

 




Av Louvisa - 24 november 2012 15:00

Hej hej! Jag har just kommit hem från ett snabbt Emporia besök! Och idag är det min favoritdag, det är Lördag!!! Och på Måndag ska jag dela ut inbjudan till mina klasskompisar (tjejerna) Och jag tänker ha en födelsedagsfest på Lördag, aslltså nästa Lördag! Och då ska vi parta loss! Jag kommer ha snacks och godis och såklart en väldigt smaskig efterrätt! Vi ska även se på film! Åhhh...jag längtar suupermycket! Aja....

På inbjudan har jag denna Ariana grande bilden:

 

Hon är så söt! Och nu ska jag berätta jur jag hittade henne och vem hon var!


Historien hur jag hittade Ariana Joan Grande!

 

Det började med att jag fick en kanal på TV som heter Nickeloden. På Nickeloden fanns det ett pogram som heter Victorious! I den serien var Ariana grande med i. I serien hette hon Cat valentine, på något sätt kände jag igen mig i den rollen.  Men fortfarande visste jag inte alls vem hon var. Men efter det kollade jag upp det. Jag började följa bloggar om henne, och lyssna på musiken som hon sjöng. Och även hennes röst känner jag igen mig i! Hennes musik gör mig lugn och trygg. Och fortfarande finns det en liten Arianabakterie i mig som smittar mig av lugnhet och trygghet! Och jag bra önskar och önskar att få träffa henne och... jag vet inte mer! Men om Ariana grande såg det här skulle hon säkert vara stolt! Bye Lollipop...

Till Ariana:

 

 

P.S Jag vill he en sådan här Catdocka:

 

Av Louvisa - 23 november 2012 16:14

Hejsan svejsan! Just precis nu tänkte jag visa er Ariana grandes favoritartister och här kommer bilder och videor på dem!

Hon här tuffa tjejen heter Willow smith:

 

Och detta här nere ä Judy Garland:

 

Denna bilden på Katy perry är väldigt vacker:

 

Cool bild på Jessie här nere:

 


Hon gillar även Britney spears som är här nedanför:

 

Här nedanför är Shakira:

Nicki minaj är en höjdare för Ariana:

 

 

Tyvärr kan jag inte visa mer saker på det. Det var allt för idag Bye Lollipop...

Presentation


Hej hej! Jag är en tjej på 11 höstar som bor på en trång gata där grannarna slåss om parkering. Jag älskar att blogga. Samt gillar jag inte smulor i sängen och torra handukar. Jag är en riktig godisgris med eleganta simtag. Älskar skolan och er. Ses...

Följ bloggen!

 

Klocka

Fråga mig

66 besvarade frågor

Lolli

Omröstning

Tycker ni jag ska byta till fames?
  Ja det skulle vara kul!
 Kanske!
 Bryr mig inte!
 Nej det tycker jag inte!

Nedräkning!

Nedräkning till min syrra!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vädret

klart.se

Min autograf

Här är en bild på min autograf!

 

Ariana Grande!

Google translate

Gästboken!

Solnedgång

 

Muspekare

Purple Lollipop

Keep calm and love Ariana!

 

Scroll to top

Ari!

 


Ovido - Quiz & Flashcards