Lollipopcool

Alla inlägg under november 2012

Av Louvisa - 22 november 2012 16:01

Hej hej! Nu tänker jag lägga ut massor med videor och bilder på Ariana grande! Vissa videor och bilder kanske jag redan har visat men jag lägger ut dem ändå! Och här kommer Ariana specialet:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jepp det var lilla Ariana specialet! Bye Lollipop...

 

Av Louvisa - 21 november 2012 18:56

Ni kanske ser att jag har ändrat lite på bloggen, lite jultema här och där. Och jag skulle bara tacka My

(Mellemy.bloggplatsen.se) för den fina headern! Tack sååååååååå mycket! Resten har jag gjort...hehe.. Men iallafall var det allt jag hade att säga. Goodbye Lollipop...

 

Av Louvisa - 20 november 2012 17:56

Hejsan Astrid! Idag var vi på biblan på Balagan! Eftersom du var sjuk idag så lånade jag en bok till dig. Och den boken är "Mumien som inte kunde sova" Så jag har lagt den i din bänk. Imorgon ska vi till Ica och prata om kost med Johan jansson (Hemkunskapsläraren) Och senare ska vi (alltså klassen) gå och testa göra film, det ska bli so FUN!! Hoppas du kommer till skolan imorgon (Onsdagen) P.S Vi har ingen gympa imorgon för att vi ska gå till Ica och det. Hejdå Astrid och krya på dig/Louvisa...

 

Av Louvisa - 18 november 2012 09:58

Hej hej! Ni kanske ser att jag har bytat stil på texten. Alltså jag vill inte ha texten så här, utan bloggplatsen har gjort så att texten jag har ser ut här!Men vi får nöja oss med denna istället! Nu ska jag bara gratta min kära pappa som fyller år idag! Grattis pappa! Hoppas du får en trevlig dag.

 

Nu har jag inte så mycket mer att berätta så Hejdå Lollipop... 

Av Louvisa - 17 november 2012 19:54

Hejsan svejsan! Idag så var jag på Emporia. Där köpte jag lite kläder och andra saker. Pappa har även laddat ner låtar till min mp4, så jag sitter och lyssnar på de typ hela tiden! Aja nu ska jag trycka i mig godis och bara slöa mig soffan (har inget annat för mig). Här kommer några bilder på mina  idoler:

    

 

Av Louvisa - 16 november 2012 19:52

Om just  3 minuter är jag 11 år. Och nu ska jag berätta om min dag. På morgonen kom min familj och sjöng för mig. Jag fick b.l.a ett påslakan och ett örngått samt mascara hudkräm m.m Just nu har jag varit på en pub den heter Vagabond. Vagabond betyder vandrare/luffare. Men nu ska jag bara mysa med mitt lilla marsvin! Hejdå Lollipop...

P.S Imorgon ska jag shoppa loss på Emporia med mina 400 kr, som jag fick av min farfar och morfar!

 

 

Av Louvisa - 15 november 2012 15:42

Hej hej! Typ den enda saken som jag kommer berätta nu är att jag:

 

Fyller år IMORGON!!!


Inatt vaknade jag klocka 1 eller kanske 2. Och då hörde jag Emely som sa:

- Mamma jag mår inte bra.

Och då sa Emely en gång till:

- Mamma jag kommer kräka!!!!

Sen hörde man duns duns duns... det var Emely som sprang ner från trappan.

Sedan hörde man:

eeeeööööe...


Det var Emely som kräktes (mitt på golvet). Och idag fick inte Emely gå till skolan. Men precis då vaknade jag och jag trodde att det var morgon. Men det enda jag tänker pp nu är att jag fyller år imorgon! Hejdå Lollipop...

 

 

Av Louvisa - 14 november 2012 17:18

Hejsan svejsan! Idag fick vi reda på våra resultat på SO - provet. Det var om Hinduismen och Buddhismen. Och på förra SO - provet fick jag ett C. Men vi får inte betyg än, men våra lärare vill lära oss hur det känns och hur det går till. Och ett C betyder VG och idag fick jag ett B och det betyder VG+! Så jag har uppnått mitt mål! Och jag är såååå glad. Och en annan rolig sak är att jag fyller år om 2 dagar. Jag är så spänd. Jag undrar verkligen om vad jag kommer få och sånt. Jag är sååååå lycklig idag! Det var allt jag hade att säga. Så Hejdå Lollipop...

   

Så här lycklig är jag:

 
 

Presentation


Hej hej! Jag är en tjej på 11 höstar som bor på en trång gata där grannarna slåss om parkering. Jag älskar att blogga. Samt gillar jag inte smulor i sängen och torra handukar. Jag är en riktig godisgris med eleganta simtag. Älskar skolan och er. Ses...

Följ bloggen!

 

Klocka

Fråga mig

66 besvarade frågor

Lolli

Omröstning

Tycker ni jag ska byta till fames?
  Ja det skulle vara kul!
 Kanske!
 Bryr mig inte!
 Nej det tycker jag inte!

Nedräkning!

Nedräkning till min syrra!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vädret

klart.se

Min autograf

Här är en bild på min autograf!

 

Ariana Grande!

Google translate

Gästboken!

Solnedgång

 

Muspekare

Purple Lollipop

Keep calm and love Ariana!

 

Scroll to top

Ari!

 


Ovido - Quiz & Flashcards