Lollipopcool

Alla inlägg under juli 2012

Av Louvisa - 31 juli 2012 19:45

Ja nu är jag framme. Jag kom egentligen hit för länge sen. Och jag har ätit lite mumsigt godis framför tv:en :). Och en halv pizza. Här på mitt torp så finns det många sjöar som man kan bada i! Jag längtar efter det :-) Har inte så mycket att skriva om nu så jag säger väl hejdå och så ses vi imorgon. Hejdå Lollipop......

Av Louvisa - 31 juli 2012 15:44

Ja jag sitter fortfarande bilen. Och det är ungefär en halvtimme kvar. Sitter här och stirrar ut över halva Skåne! Ja lite :{ tråkigt här det trånga utrymmet så kallad bilen. Hoppas vi kommer fram dit. Ses Lollipop.....

Av Louvisa - 31 juli 2012 14:34

Ja nu har jag precis ätit mat och är på väg dit. Magen full och mår bra. Ja just nu ser jag skog och åker omkring bilen. Sedan ser jag också klassiska bondgårdar med höns och hästar. Det är väldigt mysigt att åka omkring här.Men det är ganska lång väg dit och samma långa väg tillbaks. Men det går snabbt! Ses Lollipop.......

Av Louvisa - 31 juli 2012 10:48

Hejsan jag har faktiskt inte berättat att jag ska åka till mitt sommar torp! Så jag sitter i bilen nu och skriver detta inlägget. Har inte så mycket att skriva om nu. Hejdå er Lollipop...

Av Louvisa - 29 juli 2012 16:07

Hej! I en fråga till mig så sa en person att jag hade härmat en annan blogg? Hur kan man egentligen låta bli att härmas när det finns miljoners miljoner olika bloggar där alla härmar varandra mer eller mindre. Det som kallas härmning är ju faktiskt bara ett sätt att visa att man tycker att någon annan gjort något fint eller bra.


Jag hade sett en blogg med en bloggmaskot som jag tyckte var jättefin så jag ville också ha en bloggmaskot. Det var inte något som någon borde bli arg eller ledsen för utan stolt över att andra som jag tyckte om idén. Kanske den som gjorde bloggmaskoten som jag såg har skapat en trend där fler och fler skaffar sig bloggmaskotar. Det ska bli jättespännande att se om fler skaffar fina maskotar.  



Av Louvisa - 29 juli 2012 09:53

 Hej det är dags för: (Titta där nere)

   Jag har blivit lite ledsen!  En person har gett mig en fråga! Alltså jag fick bara en fråga, av en person. Den löd så här: Jag vill veta vad som är ditt favoritträd och blomma, favoritfilm och godis! Hur klär du dig och vilken är din favo rätt?

Ja då börjar vi då!

Mitt favorit träd är Syren och Magnolia. Syrenen är till vänster!

 

Favo blomma är ros och Näckros.

   

Min favorit film är Legally blondes!

 

Och min favo godis är Filidutter!

 

Jag klär mig i glitter och i   shorts och tigts!

Och min favo maträtt är röd Linssoppa!

 

Ja det var några frågor! Tack för frågorna Fito! Ses Lollipop....

 

 

Av Louvisa - 28 juli 2012 20:30

Hej! Här är en musikvideo! Med sångerskan Duffy, med låten Mercy. P.S Älskar hennes röst!

Av Louvisa - 28 juli 2012 09:58

Tjena alla som har näsan framför datorn. Det var en skithäfig invigning tyckte jag! Det var en riktig show. Jag har aldrig sett något så makalöst i hela MITT liv! Något så fantastiskt finns bara inte. Det var en riktig super OS.    

Presentation


Hej hej! Jag är en tjej på 11 höstar som bor på en trång gata där grannarna slåss om parkering. Jag älskar att blogga. Samt gillar jag inte smulor i sängen och torra handukar. Jag är en riktig godisgris med eleganta simtag. Älskar skolan och er. Ses...

Följ bloggen!

 

Klocka

Fråga mig

66 besvarade frågor

Lolli

Omröstning

Tycker ni jag ska byta till fames?
  Ja det skulle vara kul!
 Kanske!
 Bryr mig inte!
 Nej det tycker jag inte!

Nedräkning!

Nedräkning till min syrra!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vädret

klart.se

Min autograf

Här är en bild på min autograf!

 

Ariana Grande!

Google translate

Gästboken!

Solnedgång

 

Muspekare

Purple Lollipop

Keep calm and love Ariana!

 

Scroll to top

Ari!

 


Ovido - Quiz & Flashcards