Lollipopcool

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Louvisa - 22 juli 2012 18:19

Igår var jag på en thulinträff!  Thulinträff är när det kommer gamla bilar till ett ställe! Som nu så var vi vid citadellet i landskrona! Här nedanför är en bild på citadellet.

 

Det är ett slott med en stor vallgrav runt. Iallafall så var det fullt med gamla bilar runt Citadellet!!!  

Ni kanske tycker ååhh vad tråkigt att se på gamla bilar hela dagen lång!!!!  

Men det var ganska roligt att vara där!  Min pappas morbror var där och han har 2 hundar, en strävhårig tax och en vaktel! Han har också en husvagn. Hundarna fick vara där inne och jag och min syster fick komma in och klappa dem! Vi köpte brända mandlar och åkte en gammal båt runt vallgraven! Det var olika klubbar som gjorde sina egna små gator med klubbarnas bilar! Vi var på Morrisgatan för min pappas morbror var med i en morrisklubb! Ses Lollipop....

 

 

Av Louvisa - 22 juli 2012 08:40

Nu ska jag tipsa er om en bok som jag läser just nu! Den heter "Mumien som inte kunde sova"! Nu ska jag skriva upp här på bloggen vad det står på baksidan: Kleo älskar Egyptens historia.Hon är en tuff tjej som vågar vara annorlunda. Det retar hårspraysmiffot Nettan. Under ett studiebesök på medelhavsmuseet låser Nettan in Kleo i mumiekammaren. Där i mörkret händer det oväntade: mumien vaknar. Han är mördad, rädd och olyckligt kär. Tillsammans med mumien åker Kleo tillbaka i tiden till det antika Egypten, där mumien försöker lösa  mordet på sig själv. På vägen jagas de av hungriga schakaler, de träffar balsamerare i de dödas stad och får oväntat hjälp av den mystiske vetenskapsmannen Tidens son. Testa läsa den vettja! Skitbra bok!!!  

 

Presentation


Hej hej! Jag är en tjej på 11 höstar som bor på en trång gata där grannarna slåss om parkering. Jag älskar att blogga. Samt gillar jag inte smulor i sängen och torra handukar. Jag är en riktig godisgris med eleganta simtag. Älskar skolan och er. Ses...

Följ bloggen!

 

Klocka

Fråga mig

66 besvarade frågor

Lolli

Omröstning

Tycker ni jag ska byta till fames?
  Ja det skulle vara kul!
 Kanske!
 Bryr mig inte!
 Nej det tycker jag inte!

Nedräkning!

Nedräkning till min syrra!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vädret

klart.se

Min autograf

Här är en bild på min autograf!

 

Ariana Grande!

Google translate

Gästboken!

Solnedgång

 

Muspekare

Purple Lollipop

Keep calm and love Ariana!

 

Scroll to top

Ari!

 


Ovido - Quiz & Flashcards