Lollipopcool

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Louvisa - 27 juli 2012 20:00

Nu ska jag börja med en sak som jag kallar för "Frågestund". Det är när ni skriver in frågor till mig. Så skriver jag svar på de på Söndag! P.S Skriv Frågestund:, i början av frågan så jag vet att den frågan är till söndagen!

 

Av Louvisa - 27 juli 2012 19:41

Om ni har tittat på bloggen www.Vannadis.bloggplatsen.se! Så kommer inget fram. Det är för att min kompis har gjort en ny blogg. Den heter klockan2! Jag ska kolla på OS idag! Alltså invigningen! Inte sporterna det är tråkigt med sport tycker jag! MEN jag gillar origentering! Kartläsning och sånt, jag gillar Geografi! Jag gillar konst och Historia. Jag verkligen älskar Hundar, och jag älskar FRÅGOR OCH KOMMENTARER!!!!!! Så snälla skriv gärna en fråga till mig!!!! Ses Lollipop.....

 

 


Av Louvisa - 27 juli 2012 12:17

Tjena måss!!! Det var några dagar sedan jag skrev. För jag visste inte vad jag skulle skriva om.  Men nu vet jag!!!! Jaaaaag veeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!!!!!  Ikväll är det invigning av olympiska spelen 2012! Det börjar 22:00 alltså klockan 10! Jag tycker det är dumt att det måste vara på natten!  Varför är det inte på dagen, då man orkar heja mer? Skumt... tycker jag.Ses Lollipop....

 

Man kommer ju bli trött!!

 

 

Presentation


Hej hej! Jag är en tjej på 11 höstar som bor på en trång gata där grannarna slåss om parkering. Jag älskar att blogga. Samt gillar jag inte smulor i sängen och torra handukar. Jag är en riktig godisgris med eleganta simtag. Älskar skolan och er. Ses...

Följ bloggen!

 

Klocka

Fråga mig

66 besvarade frågor

Lolli

Omröstning

Tycker ni jag ska byta till fames?
  Ja det skulle vara kul!
 Kanske!
 Bryr mig inte!
 Nej det tycker jag inte!

Nedräkning!

Nedräkning till min syrra!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vädret

klart.se

Min autograf

Här är en bild på min autograf!

 

Ariana Grande!

Google translate

Gästboken!

Solnedgång

 

Muspekare

Purple Lollipop

Keep calm and love Ariana!

 

Scroll to top

Ari!

 


Ovido - Quiz & Flashcards