Lollipopcool

Alla inlägg under april 2013

Av Louvisa - 30 april 2013 15:42

Hej! Jehu!!! Idag är det Valborg!! Jag är jätteglad för det! Kolla vad jag ritade på lektionen:

 

Jag hade lite tråkigt..hehe..engelskan....! Men jag tyckte den blev slarvig med fin! Men jag ska iallafall titta på elden! Dessutom så imorgon är det 1 maj, och då är det arbetarnas dag! Själv ska jag inte titta på paradern som går utan jag kommer vara i Helsingborg och ha roligt! Aja.... vi får se hur det blir! Jag tar med mobilen och fotar elden! Så håll ett öga på bloggen imorgon! Japp det var allt Bye Lollipop...

Av Louvisa - 29 april 2013 21:51

Hej hej bloggen! Jo idag har inget speciellt hänt så det får bli en bild!! 

Det var allt Lollipop...

Av Louvisa - 28 april 2013 15:17

Hej hej bloggen! Jo ni kanske har sett min omröstning med frågan: vilken kändis är bäst!?! Och den som fick mest röster heter Zara Larsson! Och för det får hon en video som present:


Jag tycker sådär om henne men det är coolt att hon kommer från Sverige! P.S Jag har gjort en ny omröstning! Men aja.... Det var tyvärr allt! Hejdå Lollipop...


Av Louvisa - 25 april 2013 18:07

Hej hej bloggen! Jo ni känner säkert till sms-språket! Jag vet att det är många där ute i världen som inte kan det men jag kan visa lite vad jag kan! Men sedan så finns det personer som kan det mesta men kan få lära sig lite här! Här kommer de som jag kan plus med översättning!

 

vgd: Vad gör du

dd. Du då

hmd: Hur mår du

Cs: Ses

Mkt: Mycket

7kt: Sjukt

4-u: for you (för dig)

OMG: OH MY GOD

e: är

d&j: Du och jag

ofc: Of corse

BFF: Best friends forever

FFF: Fest Friends Forever

Iaf: Iallafall

 

Det är de jag kan jag vet att jag kan mer men jag fick hjärnsläpp! Men aja... Det var allt, här kommer en bild:

 

Det var absolut allt! Cs Lollipop...hihi...

Av Louvisa - 23 april 2013 07:15

Hej hej bloggen! Nu ska jag berätta en sak som ni kanske ine visste om mig! Jo jag har aldrig ätit en Ben Jerry's glass!

Det var allt Bye Lollipop... 

Av Louvisa - 22 april 2013 19:12

Hejsan svejsan! Jo idag har inget speciellt har hänt förutom att en tjej i skolan sminkat mig och dragit mig i håret! Men bara för det så tänker jag lägga ut en video! Här kommer Ariana Grande feat Mac miller med "The way"!!!


Visst är hon bra! Tycker bara låten är lite trög! Men aja...Det var allt Lollipop...


Av Louvisa - 21 april 2013 08:58

Hej hej bloggen! Detta inlägget kommer bli ett långt bildinlägg! Men först och främst ska jag gratulera min morfar som fyller......

 

 

                 ....80 år!!!!!!  

 

 

 

                  GRATTIS!!!!  

 

 

 

 

 

Grattis morfar här kommer några bilder som jag tog igår:

 

Vi var ute vid Falsterbo vid ett vandrarhem, lite längre bort fanns en lång och fin sandstrand!

 

Kolan innan vi åkte och hälsade på!

 

Havet!

 

Jag ritade lite i sanden!

 

"Always Ariana"

 

Det här är vykortet jag köpte på det stället där det fanns Tintin-saker!

Det var allt! Grattis morfar!!! Hejdå Lollipop...

Av Louvisa - 19 april 2013 18:36

Hejsan bloggen! Jo det har hänt lite mycket just nu så jag har inte bloggat så mycket, dessutom har jag haft ett kart-prov i Geografi och det har varit ganska stressigt! But today it's FRIDAY....JEHU!!!!! Men aja... idag ska jag bara slappna av ta det lugnt softa och ja mycsa med Kolan! Men just nu har jag inget mer att säga så det får bli en bild:

 

Det var allt Bye Lollipop...

Presentation


Hej hej! Jag är en tjej på 11 höstar som bor på en trång gata där grannarna slåss om parkering. Jag älskar att blogga. Samt gillar jag inte smulor i sängen och torra handukar. Jag är en riktig godisgris med eleganta simtag. Älskar skolan och er. Ses...

Följ bloggen!

 

Klocka

Fråga mig

66 besvarade frågor

Lolli

Omröstning

Tycker ni jag ska byta till fames?
  Ja det skulle vara kul!
 Kanske!
 Bryr mig inte!
 Nej det tycker jag inte!

Nedräkning!

Nedräkning till min syrra!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vädret

klart.se

Min autograf

Här är en bild på min autograf!

 

Ariana Grande!

Google translate

Gästboken!

Solnedgång

 

Muspekare

Purple Lollipop

Keep calm and love Ariana!

 

Scroll to top

Ari!

 


Ovido - Quiz & Flashcards