Lollipopcool

Direktlänk till inlägg 12 maj 2013

Dagens bild!

Av Louvisa - 12 maj 2013 18:16

Hej hej bloggen! Jo idag har inget speciellt hänt förutom att Astrid (astridolini.bloggplatsen.se) kom hem till mig!! Så här kommer en bild:

 

Det här är en bild på min faster Gisela som blev överraskad med en förlovning och bröllop av min ingifta farbor Tony!!! Det gick till så här:

 

Vi åkte till Vomb i Fredags:

 

Vi åkte dit med en hemlighet för Gisela! Tony förlovade och sedan frågade han:

- Vill du gifta dig med mig......IDAG?!?

 

Och det blev bröllop!!! 

Men aja... Det var allt Bye Lollipop...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louvisa - 19 juni 2013 09:25

Hej hej! Jo jag vill bara säga att gå in på min nya blogg!   http://fames.se/lollipopcool/     Gå in på den nu!!!!     ...

Av Louvisa - 30 maj 2013 14:50


Hej hej! Jo idag är det ingen vanlig dag för idag är det min bloggs födelsedag hurra hurra hurra! Grattis bloggen! Och som ett tack till ett underbart år ska jag göra ett litet specialinlägg om det bästa som har varit under det här året! Hmmmm... kom...

Av Louvisa - 25 maj 2013 10:57

Hej hej bloggen! Jo jag har tänkt byta bloggsida till fames istället för bloggplatsen! Jag kommer blogga där på fames den 30 maj för den 30 Maj fyller min blogg här på bloggplatsen 1 år!!! Så jag tänker blogga efter den 30 Maj! Men jag kommer inte ra...

Av Louvisa - 22 maj 2013 21:13

Hej igen bloggen! Jo jag skulle bara säga att jag har varit på ven idag och imorgon kommer lite bilder och kanske videos! Det var allt! Här kommer en bild! Bye Lollipop......

Av Louvisa - 19 maj 2013 16:31


Hej hej1 Ledsen att jag inte har bloggat så mycket men det har varit för mycket med denna veckan! Jo för i förrigår gick jag på genrepet ESC (EurovisionSongContest) finalen! Det var jättekul jag tog bilder och videos:   Så såg det ut i arenan ...

Presentation


Hej hej! Jag är en tjej på 11 höstar som bor på en trång gata där grannarna slåss om parkering. Jag älskar att blogga. Samt gillar jag inte smulor i sängen och torra handukar. Jag är en riktig godisgris med eleganta simtag. Älskar skolan och er. Ses...

Följ bloggen!

 

Klocka

Fråga mig

66 besvarade frågor

Lolli

Omröstning

Tycker ni jag ska byta till fames?
  Ja det skulle vara kul!
 Kanske!
 Bryr mig inte!
 Nej det tycker jag inte!

Nedräkning!

Nedräkning till min syrra!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vädret

klart.se

Min autograf

Här är en bild på min autograf!

 

Ariana Grande!

Google translate

Gästboken!

Solnedgång

 

Muspekare

Purple Lollipop

Keep calm and love Ariana!

 

Scroll to top

Ari!

 


Ovido - Quiz & Flashcards