Lollipopcool

Alla inlägg under september 2012

Av Louvisa - 30 september 2012 14:32

Hej hej! Först och främst så säger jag att jag ska byta stil på texten! Istället för den Här som kallas för Arial black så ska jag ha den här som heter Comic sans MS! Jag tänker göra omröstning Nu på det om vilken stil jag ska ha! Arial black eller Comic sans MS! Men det var inte det jag skulle berätta utan jag har varit för några minuter sedan på Skånemässan! Om ni vill veta mer vad som finns där så kan ni söka på www.Skanemassan.se där så fanns det väldigt roliga saker! Och precis i samma byggnad fanns Tutankhamun utställningen! Jag vill gå dit så gärna men om det finns en avdelning med själva Tutankhamun så  vägrar jag gå dit och titta! Det var allt och kom ihåg rösta rösta rösta i min nya omröstning!

 

 

Alldelles brevid väggen....

 

Av Louvisa - 30 september 2012 07:57

Grattis Mamma!!!! Idag fyller min mamma år! Grattis Världens bästa Mamma!! Ha en sån trevlig födelsedag! Och Grattis Grattis GRATTIS! Och här kommer några grattis bilder:
 

 

Det var allt jag kanske skriver senare ikväll, och ett STORT grattis till dig mamma! Bye Lollipop...

Av Louvisa - 29 september 2012 13:54

Hej hej! Nu så har lilla jag ändrat lite här på bloggen som den här bakrunden:

 

Och den här headern:

 

Finnt va? Och sen så tänkte jag att bloggen skulle handla lite mera om Hundar min idol Ariana grande! Jepp då var det klart ses senare! Bye bye Lollipop...  

Av Louvisa - 28 september 2012 15:15

Hejsan svejsan! Idag var det Fotodag!!!! Det var kul. Fast det var roligast på So:n, för en av mina klasskamrater var så tramsig att han fick sätta sig fram vid lärarens plats. Jaja jag smajla så mycket jag kunde, men det blev säkert superbra!

 

Idag hade vi också Prov i Biologi, väldigt intessant. Det var ett prov om cellerna och huden och här kommer en fråga som var på provet idag:

 

Vilka tre lager har huden och vad har de för uppgift?

 

Ja väldigt svår fråga (tycker jag också men jag vet det) Och här kommer svaret:

 

Överhuden heter det översta och det är en del av hud som du kan se, det skyddar dig från kyla och värme och parasiter som försöker komma in i kroppen.

 

Läderhuden heter det mellersta huddelen i Läderhuden finns det blodkärl och växande talg!

 

Underhuden heter det understa huddelen den har inte så mycket uppgifter den består mest av fett och fettceller. Här kommer en bild på hudens delar!

 

Jaja i förra inlägget så tog jag en musikvideo med sångerskan Björk. Hon är väldigt känd och kommer från Island! Här kommer en bild på henne:

 

Det var allt Bye Lollipop..

 

 

Av Louvisa - 27 september 2012 19:52

Jag är såååååååååå ledsen att jag inte har bloggat på länge MEN nu ska jag skriva lite! För det första Hej! (Det glömde jag säga) Men imorgon är det foto dag!!!! Jag ääälskar foto dagar! Det är så roligt + vi har en sådan snäll fotograf. Ja och det jag ska ha på mig imorgon visar jag då! 

 

Jag har märkt att killarna i min klass är väldigt barnsliga! För att de kallar mig för Blondie (Jag tror de kallar mig så för att jag är blond) De kallar Astrid Pippi och Sanna för White girl och Ronza för Divan Zerina för Finnen (Faktist taskigt) och Nisma för fisken och Manal för Albanen! Ja och mycket mer. Nu måste jag gå så bye Lollipop...

 

Längtar sååå!!

Hon är bra!

Av Louvisa - 25 september 2012 18:29

Just nu är jag ledsen! Jag vill inte säga något om vad det är! Ska göra läxor nu! Bye Lollipop...

 

Tyvärr så är jag för ledsen för att blogga just nu....

Av Louvisa - 24 september 2012 17:12

Det var en gång, för länge sedan en tjej som hette Louvisa. En morgon så var det FRUKTANSVÄRT att hennes liv nästan hade förlorat några minuter! Det var stressigt, gnäll (Från Emely) och ja det var fruktansvärt! Vi kom till skolan sen hör jag min kompis säga:

- Vi har kopers test idag!!!!????

- Va? Är det idag!!?? Sa jag.

Och så slutade denna saga! Slut!

 

Japp så var min morgon! Om ni inte förstod, här kommer en översättning:

Kopers test: Springa 4 km! Trökigt!  

 

Asså lärarana frågar oss inte vad vi vill eller inte vill!! Det är dumt!!

 

 I am so sorry for Not blogging yesterday! Förlåt mig!!!!

Jag kunde inte komma på något att blogga om, men nu kan jag det!

 Jag har varit inne på yotube ganska mycket nu och då har jag hittat en fruktansvärd sminkvideo! Alltså det är fruktanvärt att titta på den! Och här kommer den!

Jag hatar den! Alltså den är fruktansvärd! Och liksom: det gör inget för då tycker de andra att ni har kämpat, och jordnötssmör istället för foundation?? Alltså jättekonstigt! Har inget mer att skriva om. Bye Lollipop...

Av Louvisa - 22 september 2012 07:13

Godmorgon! Jag är lite halvvaken nu så jag passar på att skriva ett inlägg! Idag ska jag gå hem till Zerina ( www.Zezerina.bloggplatsen.se ) Plus min lillasyster ska också följa med ( www.Djungelliv.bloggplatsen.se      www.Debben.bloggplatsen.se) Vi ska hyra film och köpa godis och mysa helt enkelt! Kul! Men just nu så ser jag ut så här:

 

Jag mår så här:

 

Det var allt. Bye Lollipop...

 

Äntligen kan jag sova...ZzzZZzzzz snark!

Presentation


Hej hej! Jag är en tjej på 11 höstar som bor på en trång gata där grannarna slåss om parkering. Jag älskar att blogga. Samt gillar jag inte smulor i sängen och torra handukar. Jag är en riktig godisgris med eleganta simtag. Älskar skolan och er. Ses...

Följ bloggen!

 

Klocka

Fråga mig

66 besvarade frågor

Lolli

Omröstning

Tycker ni jag ska byta till fames?
  Ja det skulle vara kul!
 Kanske!
 Bryr mig inte!
 Nej det tycker jag inte!

Nedräkning!

Nedräkning till min syrra!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vädret

klart.se

Min autograf

Här är en bild på min autograf!

 

Ariana Grande!

Google translate

Gästboken!

Solnedgång

 

Muspekare

Purple Lollipop

Keep calm and love Ariana!

 

Scroll to top

Ari!

 


Ovido - Quiz & Flashcards