Lollipopcool

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Louvisa - 19 september 2012 16:45

"Pust Hej! "Flämt" Jag har precis kommit hem och jag är jätte andfådd! Jo men jag glömde att berätta att vi hade Hälsodag idag! Inte en av mina favoritgrejer i livet men det måste göras! Jag tror jag kommer att få jätte mycket träningsverk i benen! Dessutom ska jag öva på att gå ner i split och spagat! Om ni undrar varför så vill jag bara det för det är coolt! Sen har jag lite mål som jag ska göra innan julafton också och det är dessa:

 

Mål innan Julafton

 . Skaffa en cool halsduk

 . Få minst en Tintinbok

 . Få högre bloggstatsik än 28

 . Läsa ut en bok som är supertråkig (Mer som en tävling)

 . Skaffa hobby (Sport)

 

På vår hälsodag så var det 5 stationer:

Löpa, springa 200 m, kasta kula, längdhopp och höjdhopp! Jag var nog bäst på att göra löpa (Men inte av klassen av mig) Jag var sämst på att kasta kula! När jag kasta den så var det som om det var en liten bebisvind kom och träffa den!!! Jaj jag gjorde mitt bästa! Senare så var det lunch! Vi hade matsäck med oss! Jag hade med mig korv med bröd! Mums! Efter maten så sprang alla klasserna på jättestora kuddar, Killarna tog en och tjejerna tog en annan! Killarna hade ett stort krig på sin kudde och tjejerna brottades på deras kudde! Själv är jag tjej så jag brottades med. Nää men det var kul! Har inget mer att säga än Bye Lollipop...

  


Presentation


Hej hej! Jag är en tjej på 11 höstar som bor på en trång gata där grannarna slåss om parkering. Jag älskar att blogga. Samt gillar jag inte smulor i sängen och torra handukar. Jag är en riktig godisgris med eleganta simtag. Älskar skolan och er. Ses...

Följ bloggen!

 

Klocka

Fråga mig

66 besvarade frågor

Lolli

Omröstning

Tycker ni jag ska byta till fames?
  Ja det skulle vara kul!
 Kanske!
 Bryr mig inte!
 Nej det tycker jag inte!

Nedräkning!

Nedräkning till min syrra!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vädret

klart.se

Min autograf

Här är en bild på min autograf!

 

Ariana Grande!

Google translate

Gästboken!

Solnedgång

 

Muspekare

Purple Lollipop

Keep calm and love Ariana!

 

Scroll to top

Ari!

 


Ovido - Quiz & Flashcards