Lollipopcool

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Louvisa - 31 augusti 2012 15:13

Hej svej! Sitter här och käkar det mest bedårande godis!!! Ja jag har varit i en affär och köpt godis. Nu ska jag betyg sätta de.

Center SHOCK Greedy spider

 

Den här godisen heter shock och jag vet varför. För att i början så får man nästan en shock. För den är så sur. UIIIIIIIIII SÅ SUUUUR!!!!!!!! Herregud vad sur den var! Varning jättesur! När man väl har tuggat färdigt så är den inte så sur. P.S Det blir ett tuggummi. Den får 17 poäng. Vi går till nästa godis.

Zoom

 

Nästa godis heter Zoom. Ett tuggummi. I början  så är den kall för det är en sås inne i den som rinner ut på tungan. Ganska söt godis, men rätt okej! Den får 15 poäng. Nu till den sista godisen.

Salt Dödskalle

 

Den heter Salt Dödskalle. God för de som gillar Lakrits.  Och jag älskar all godis förutom en liten gul. Ganska goda men sega. De fasnar i tänderna. Den får 11 poäng. Det betyder att vi har en vinnare! Och den godisen heter Shock!! Shock är en uppfriskande godis. Kingeling Lollipop...

Presentation


Hej hej! Jag är en tjej på 11 höstar som bor på en trång gata där grannarna slåss om parkering. Jag älskar att blogga. Samt gillar jag inte smulor i sängen och torra handukar. Jag är en riktig godisgris med eleganta simtag. Älskar skolan och er. Ses...

Följ bloggen!

 

Klocka

Fråga mig

66 besvarade frågor

Lolli

Omröstning

Tycker ni jag ska byta till fames?
  Ja det skulle vara kul!
 Kanske!
 Bryr mig inte!
 Nej det tycker jag inte!

Nedräkning!

Nedräkning till min syrra!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vädret

klart.se

Min autograf

Här är en bild på min autograf!

 

Ariana Grande!

Google translate

Gästboken!

Solnedgång

 

Muspekare

Purple Lollipop

Keep calm and love Ariana!

 

Scroll to top

Ari!

 


Ovido - Quiz & Flashcards