Lollipopcool

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Louvisa - 18 januari 2013 17:15

Hej hej bloggen! Jo idag skulle jag vilja  köra igång med ett litet test och testets ämne får bli hus! Nu börjar det:

 

1. Vad skulle du vilja bo i?

a) En liten låda!

b) En träkoja!

c) I skogen!

 

 

2. Om du blev hemlös vart skulle du bo?

a) I ett litet sjul, i någon annans trädgård!

b) I ett garage som du   "Lånar" av någon annan!

c) På gatan, framför ett hus som har en öppen spis!

 

 

3. Vad skulle du göra om du bodde i en lägenhet, och du hade inte betalt hyran?

a) Jag skulle betalt den!

b) Jag skulle låtsas vara läskig så att lägenhets chefen skulle bli rädd för mig!

c) Jag skulle gömma mig!

 

 

4. Vad skulle du säga om någon hade köpt ett helt hus till dig?

a) - Det var för mycket begärt!

b) - Åhh, tack vad snäll du är!

c) - Va? K...ö..p..t..e     du ett HUS till MIG!!!??!

 

 

5. Vad skulle du gjort om någon ville köpa ditt hus?

a) Jaja..köp du det, jag vill ändå inte ha det!

b) Nej, det tror jag inte, jag behöver faktist ett stort hus för mig själv!

c) ALDRIG I LIVET, DET KAN DU BARA GLÖMMA!!!

 

 

6. Vad skulle du säga om någon råkade såränga din lägenhet?

a) Vad har du gjort??!! Du är skyldig mig 150000000000000 miljoner!!

b) Tack så mycket, jag behöver faktist något större!

c) Neeeej!! Min lägenhet var mitt liv!!

 

 

7. Vilken bostad bor du i?

a) In en liten lägenhet!

b) I en stor villa!

c) Jag har inga pengar så jag har ingen bostad!

 

 

Flest A:

 

Lägenhets-apan:

 

Du tycker det är för mycket begärt med

ett stort hus, så du har ditt lilla utrymme

i din lilla lägenhet!

 

 

Flest B:

 

Hus-ormen:

 

Du vill ha stora utrymmen och ha mycket plats för

både sig och dina miljontals saker! Du vill helst ha allt

för dig själv, så du delar inte med dig så mycket!

 

 

Flest c:

 

Hemlösa-ödlan:

 

Du har inget hem, men du är ända glad hela tiden!

Om du får en liten chans att få en bostad så tar du den!

 

Japp, det var allt för idag! Bye Lollipop...

Presentation


Hej hej! Jag är en tjej på 11 höstar som bor på en trång gata där grannarna slåss om parkering. Jag älskar att blogga. Samt gillar jag inte smulor i sängen och torra handukar. Jag är en riktig godisgris med eleganta simtag. Älskar skolan och er. Ses...

Följ bloggen!

 

Klocka

Fråga mig

66 besvarade frågor

Lolli

Omröstning

Tycker ni jag ska byta till fames?
  Ja det skulle vara kul!
 Kanske!
 Bryr mig inte!
 Nej det tycker jag inte!

Nedräkning!

Nedräkning till min syrra!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vädret

klart.se

Min autograf

Här är en bild på min autograf!

 

Ariana Grande!

Google translate

Gästboken!

Solnedgång

 

Muspekare

Purple Lollipop

Keep calm and love Ariana!

 

Scroll to top

Ari!

 


Ovido - Quiz & Flashcards