Lollipopcool

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Louvisa - 16 januari 2013 16:21

Hej svejs! Jo jag har kikat lite runt på youtube denna veckan och då har jag hittat ett litet tjejband som heter "The dolly Rockers" De är sjukt bra!! De sjunger till och med akustiskt! Men de är skitbra! Dessutom är jag inget fan av Rihanna direkt, men förra året gjorde hon en singel som blev superbra, och låten gick upp på topplistorna! Och nu till poängen, jo de där The Dolly rockers, de har gjort den låten skitbra! Jag tycker det verkligen låter bättre när de sjunger! Här kommer videon:

Visst är de bra!?! Här kommer en bild på dem:

 

Och just nu fick jag reda på att Emely (min lillasyster), har feber! Ojdå, min mamma tror att hon har fått influensa! Och det dåliga med detta är att Emely fyller år om 5 dagar och på Fredag har hon sitt kalas! Stackars Henne! Aja, Det var allt Bye Lollipop...

Presentation


Hej hej! Jag är en tjej på 11 höstar som bor på en trång gata där grannarna slåss om parkering. Jag älskar att blogga. Samt gillar jag inte smulor i sängen och torra handukar. Jag är en riktig godisgris med eleganta simtag. Älskar skolan och er. Ses...

Följ bloggen!

 

Klocka

Fråga mig

66 besvarade frågor

Lolli

Omröstning

Tycker ni jag ska byta till fames?
  Ja det skulle vara kul!
 Kanske!
 Bryr mig inte!
 Nej det tycker jag inte!

Nedräkning!

Nedräkning till min syrra!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vädret

klart.se

Min autograf

Här är en bild på min autograf!

 

Ariana Grande!

Google translate

Gästboken!

Solnedgång

 

Muspekare

Purple Lollipop

Keep calm and love Ariana!

 

Scroll to top

Ari!

 


Ovido - Quiz & Flashcards