Lollipopcool

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Louvisa - 21 juni 2012 20:58

Tjena  mittbena allihopa! Jag ar i London nu. Men jag kan inte skriva med tre bokstaver som ar de tre i slutet av alfabetet men jag skriver istallet med a och o om det ar okej. Varit lite trakigt. Men jag har varit pa manga olika platser som uppe i London eye och tittat pa Big ben och idag ett underverk varldens storsta leksaksaffar!!!!! Jag kopte nagellack med olika farger och en tavla dar man kan rita saker i regnbagsfarger. Nar jag kommer hem ska jag visa sakerna pa bilder pa bloggen som utsikten utanfor hotellet. Snackan som Emely hittade pa stranden som ar vacker och foton hogst upp i London eye och pa Big ben. Resan hit gick valdigt bra. Men jag hatade nar det kom lock for ororna. Saknar jatte mycket Sverige sarskilt min bastis Vannadis och alla mina vanner( Louvisa grater snyft)Alsker er Louvisa!!!! (P.S Hittade bilder pa Google men det var pa engelska om man skulle spara jag fatta inte)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej! Jag är en tjej på 11 höstar som bor på en trång gata där grannarna slåss om parkering. Jag älskar att blogga. Samt gillar jag inte smulor i sängen och torra handukar. Jag är en riktig godisgris med eleganta simtag. Älskar skolan och er. Ses...

Följ bloggen!

 

Klocka

Fråga mig

66 besvarade frågor

Lolli

Omröstning

Tycker ni jag ska byta till fames?
  Ja det skulle vara kul!
 Kanske!
 Bryr mig inte!
 Nej det tycker jag inte!

Nedräkning!

Nedräkning till min syrra!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vädret

klart.se

Min autograf

Här är en bild på min autograf!

 

Ariana Grande!

Google translate

Gästboken!

Solnedgång

 

Muspekare

Purple Lollipop

Keep calm and love Ariana!

 

Scroll to top

Ari!

 


Ovido - Quiz & Flashcards