Lollipopcool

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Louvisa - 6 juni 2012 06:51

Hejsan jag har några frågor till er:


1. Tycker ni att jag gör för många inlägg på min blogg?

2.  Är min blogg tråkig?

3.  Är det någon som vet hur man skriver ett inlägg med en bild till?

4. Finns det någon där ute som vet hur man sätter dit ett vidio klipp från Youtube?


Ni kan väl skicka en fråga och skriva vad ni tycker eller hu man gör. Tack snälla.... Lollipop.....

Av Louvisa - 6 juni 2012 06:37

Hejsan alla bloggare. Idag är det 6 Juni... Ni vet väl vad det betyder? Rätt! Det är Sveriges nationaldag. Idag ska även min bästis Vannadiso komma till mig och leka.  Senare så ska vi måla fyra blå rutor nere och uppe i hörnen. Sen ska vi måla ett gult kors av det  som är kvar i ansiktet. Och Vips så är vi Sveriges flagga. Kanske senare så ska vi gå och fira. Heeja Sverige.


Ja , jag vill leva ja , jag vill dö i Norden!!! Lollipop

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej! Jag är en tjej på 11 höstar som bor på en trång gata där grannarna slåss om parkering. Jag älskar att blogga. Samt gillar jag inte smulor i sängen och torra handukar. Jag är en riktig godisgris med eleganta simtag. Älskar skolan och er. Ses...

Följ bloggen!

 

Klocka

Fråga mig

66 besvarade frågor

Lolli

Omröstning

Tycker ni jag ska byta till fames?
  Ja det skulle vara kul!
 Kanske!
 Bryr mig inte!
 Nej det tycker jag inte!

Nedräkning!

Nedräkning till min syrra!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vädret

klart.se

Min autograf

Här är en bild på min autograf!

 

Ariana Grande!

Google translate

Gästboken!

Solnedgång

 

Muspekare

Purple Lollipop

Keep calm and love Ariana!

 

Scroll to top

Ari!

 


Ovido - Quiz & Flashcards