Lollipopcool

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Louvisa - 16 oktober 2012 15:58

Hej svejs! Idag så ska lilla jag ha dagens bild(er). Jo och ni kanske undrar varför det står Bild(er) Det är så att istället för att ha Dagens bild så tänker jag ha flera bilder som Dagens bild! Ja och nu höll jag på att glömma vad jag istället skulle göra så jag visar dagens bilder här:

Visste ni att Ariana grande innan hade brunt hår och då såg hon ut så här.

 

Men jag är glad att hon ser ut så här.

 

Nästa bild är en bild... näää jag skämta bara det är ett vattenfall som jag såå gärna vill till.

 

Jepp det var det! Det var allt jag hade att bjuda på! Men här kommer en video när Ariana grande säger goodbye till hennes bruna hår.

Hon är såååååå sjukt bra!!! Ja det var allt  för mig idag! hejdå Lollipop...

 

Presentation


Hej hej! Jag är en tjej på 11 höstar som bor på en trång gata där grannarna slåss om parkering. Jag älskar att blogga. Samt gillar jag inte smulor i sängen och torra handukar. Jag är en riktig godisgris med eleganta simtag. Älskar skolan och er. Ses...

Följ bloggen!

 

Klocka

Fråga mig

66 besvarade frågor

Lolli

Omröstning

Tycker ni jag ska byta till fames?
  Ja det skulle vara kul!
 Kanske!
 Bryr mig inte!
 Nej det tycker jag inte!

Nedräkning!

Nedräkning till min syrra!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vädret

klart.se

Min autograf

Här är en bild på min autograf!

 

Ariana Grande!

Google translate

Gästboken!

Solnedgång

 

Muspekare

Purple Lollipop

Keep calm and love Ariana!

 

Scroll to top

Ari!

 


Ovido - Quiz & Flashcards